Чи варто переписувати, створювати тексти в ІІ для сайту?

Чи варто переписувати, створювати тексти в ІІ для сайту? Скажу просто можна, але це займе часу не набагато менше, ніж написати статтю з нуля. Сам Гугл визначив правила для контенту,  створеного штучним інтелектом. У якому першу щабель ставить якість вмісту. Більше того, для деяких сайтів буде санкції ручного блокування . Річ дуже неприємна, сам був кілька років під такою.

Як визначити писали текст в ІІ чи самі? Сервісів вистачає, як то кажуть гуглиті . Більше того, зображення теж визначаються подібним способом. Мене іноді запитують, чи знаходив свої тексти переписані штучним інтелектом. Чесно сказати мені абсолютно пофіг, оскільки мої тексти написані мною з голови, а сайт існує більше 10 років, індексація практично миттєва. Навіть якщо хтось і переписує на здоров'я унікальність все одно моя.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Рейтинг зірок пошукової видачі в Google, як зробити швидко