Надійність профілю компанії в Google мій бізнес

 Надійність профілю компанії в Google мій бізнес. Раніше при вході в мене світилося зелене коло на кшталт діаграми біля назви, мовляв, все добре ваш профіль повністю надійний. Минув час і коло стало коричневим кольором, мовляв, щось не так. Ну та раніше вони весь час нав'язували мені вкладати гроші в рекламу, та бонуси у розмірі 10000 гривень, тільки доплати трохи та вперед. Помітив що пошуковику пофіг скільки у тебе відвідувачів на день, і скільки часу сайту. Хоча останнє вони знають дуже добре.

Ну як виявилося для надійності я повинен у гугле отримати корпоративну пошту та сховище. Це коли тиснеш на коло і йдеш кнопками далі. Гугл диск у мене розширений, брендовий емейл є дуже давно. Навіщо мені витрачати гроші на те, що вже є.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Рейтинг зірок пошукової видачі в Google, як зробити швидко