Що має бути у власника сайту, інструкція, щоб потім не обманювали

 Що має бути у власника сайту, інструкція, щоб потім не обманювали. Мені вже якщо чесно набридло розповідати про це, нові люди приходять із запитаннями, а чому, навіщо і як. Постараюся якомога простіше перерахувати пункти та їх трохи описати.

1. Домен сайту , тобто його ім'я, за яким він заходить в інтернет. Тільки ви та ніхто інший, зареєструвати простіше ніж пошту. Якщо сайту не мало років, домен коштує більше, ніж його вміст.

2. Хостинг те місце, де зберігається сам ресурс, фото, тексти та інше. Та в цьому багато хто мало що розуміє, але ви можете бути на ньому найголовнішим, а вебмайстру дати доступ.

3. Сервіси Google, до речі нещодавно писав про це замітку . Аналітика сайту, кабінет вебмайстра, реклама, менеджер тегів, профіль компанії на карті. Навіть якщо не ви створювали права адміна без проблем вам можуть передати.

4. Інші послуги просування ресурсу, соціальні мережі. Сторінки в останніх зробити нескладно, але потрібно знати деякі нюанси, наприклад фейсбук краще в бізнесі вести від імені сторінки та групи.  І звичайно створювати їх повинен власник, а не працівник. В інших мережах, де можливо, підв'язуйте свій особистий телефон.

5. І останнє ютуб, у ньому не буває кількох адміністраторів. Доступ можна надати лише менеджеру, який може переглядати будь-яку інформацію, керувати налаштуваннями доступу до каналу, проводити трансляції, а також може створювати, змінювати та видаляти контент. 



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Рейтинг зірок пошукової видачі в Google, як зробити швидко