Бонус людям які надають послуги мені

Трапляється так що сам замовляю ту чи іншу послугу з будівництва, автослюсарної справи та іншої. Найчастіше майстрів давно знаю, і вони як кажуть давно з моїми всіма послугами . Але буває, що абсолютно нові люди через інтернет або знайомих. 

Звичайно намагаюся завжди їм допомогти за своїми знаннями, особливо якщо бачу, що вони роблять як для себе. Нещодавній випадок і мені треба було замінити вікно. І тут хочеться скачати про Київ як велике поселення, майстер по установці приїхав який 16 років тому міняв мені вікна у квартирі. Ось збіг, оновили йому точку на карті, яку колись створював як бонус та сайт. На той час тільки навчався цього ремесла. Після за порадою приїхав інший спеціаліст з укосів для вікон, якому також допоміг з гугл мій бізнес. Робота його дуже сподобалася і підхід до кожної дрібниці.

Якщо мені допомагають у якійсь справі, то я з радістю та своїми глобальними знаннями у питаннях комп'ютерної допомоги безоплатно допомагаю. Більше того, в результаті ці люди приводять до мене замовників, оскільки останні знаходять їх на просторах інтернет.

Якщо ви майстер якоїсь справи звертайтеся, можливо у мене бартером до вас є цікаві пропозиції та бонуси!



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Рейтинг зірок пошукової видачі в Google, як зробити швидко