Google мій бізнес, на що варто звернути увагу

Google мій бізнес, на що варто звернути увагу, таке питання мені задають мої клієнти та нові люди. Якщо чесно багато хто думає так, маю точку на карті, спочатку заповнив і мені достатньо відгуків які пишуть відвідувачі. Мінімально може бути і правильно, але сам Гугл час від часу там змінює можливості. З останнього це додавання профілів соціальних мереж. Тут варто відзначити, що краще першими (які будуть вище) ставити популярні, наприклад, фейсбук, інстаграм, ютуб, тикток. 

Додавання фото, найлегше, але багато хто не знає, що можна додати і відео. У тому розділі де і зображення. Товари та послуги, дуже значущі речі і нехтувати ними не можна, максимально щільно з фото, описами та цінами. Можливість ставити питання онлайн увімкнути також.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Рейтинг зірок пошукової видачі в Google, як зробити швидко