Чому я не роблю сайти конкурентам?

 Чому я не роблю сайти конкурентам? Таке запитання мені ставлять, коли при створенні ресурсу запитую тематику у замовника. А пов'язано це з тим, що таке правило у мене існує з моменту початку моєї діяльності з сайтобудування. 

І це правило допомагає мені знаходити хороших клієнтів, які за десятиліття роботи мені повністю довіряють. Більше того, і в  інших моїх послугах  співпрацюємо. Тобто після створення ресурсу та його просування вже у багатьох із них встановив системи відеоспостереження та сигналізації. Про комп'ютери та мережі взагалі мовчу, так як з цього найчастіше починається, перед створенням сайту :) 

Виняток конкурентам є в тому випадку, коли перший замовник дає добро, тобто каже, що не проти. І такі приклади у мене є, навіть ці люди працюють в одній організації. А для мене показ подібного до нових клієнтів викликає довірливе ставлення.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Рейтинг зірок пошукової видачі в Google, як зробити швидко