Як розрізняти клієнтів, а чи варто мати справу надалі

Як розрізняти клієнтів, а чи варто мати справу надалі. Кожен айтішник більше схильний до сарафанного радіо. Оскільки більшість телефонуючих з інтернету це незрозуміло що і ось чому. Ні, звичайно, є абсолютно адекватні люди, які знають що їм треба і можуть чітко поставити питання і відповісти. Нещодавно дзвонили після 10-ї вечора, не вибачте, не добрий вечір. Хоча запитати в месенджері не важко. Мовляв, ви працюєте, можна зателефонувати і так далі. Зворотний бік коли кажуть допоможіть терміново, давайте карту, готовий платити по подвійному прайсу. Але по дрібницях за які навіть не хочеться від втоми братися, одним словом хамам говорю до побачення я зайнятий!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Рейтинг зірок пошукової видачі в Google, як зробити швидко