Підтримка сайту, що це означає, і як це працює правильно

Підтримка сайту, що це означає, і як це працює правильно. Давайте почнемо з того, що і за що відповідає. Головні дві речі домен та хостинг. Перше це ваше ім'я ресурсу, друге там, де зберігається і працює сайт. Ви сплатили на рік доменне ім'я та місце під сайт. Отже, через цей час вам слід внести оплату. І хороший реєстратор, хостер вам повідомлять за місяць, як мінімум на пошту, про те, що потрібно знову скинути їм гроші. Тепер про роботу сайту, якщо у вас сайт візитівка і ви нічого там не змінюєте, обслуговування ніякого і немає. Робота ресурсу залежить від якості вищезазначених сервісів. Якщо ви бажаєте змінювати інформацію, щось додавати, змінювати це і є робота над веб-сайтом. А тут уже як домовитеся з тими, хто це робитиме. Я рекомендую за фактом, тобто перевірили, чи правильно, оплатили. За багаторічним досвідом багато замовників, які прийшли до мене від інших у лапках майстрів, зізналися, що платили за повітря. І вони самі це зрозуміли, їм вигідніше оплатити мені навчання наповненню ресурсу, ніж систематично платити за незрозумілу брехню підтримку.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Рейтинг зірок пошукової видачі в Google, як зробити швидко