Підтвердження гугл мій бізнес у США, що чекає і на нас

Підтвердження гугл мій бізнес у США, що чекає і на нас. Вже не перший рік допомагаю за океаном із ІТ. Вкотре переконуюсь що гугл спочатку все нове пробує там. І зрозуміло чому, країна заснування головна у новому. Як мені кажуть і я бачу, що вже не перший раз у великих містах Америки коди підтвердження Google мій бізнес приходять погано. І після трьох невдалих спроб можна спробувати альтернативний спосіб, а саме, записати відео свого місця та бізнесу на камеру та відправити на розгляд. Також бачив як пропонували включити камеру, щоб менеджер гугл побачив місце в салоні краси. Припускаю, що вони самі це вирішують залежно від виду діяльності компанії чи приватної особи. Думаю, що в найближчому майбутньому подібне буде і в Україні. Інтернет у нас вже сумарно досить непоганий. Крапок на карті ставиться все більше. Та й смартфони є майже у всіх, хто займається комерційною діяльністю.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Рейтинг зірок пошукової видачі в Google, як зробити швидко