Чи можна точку на карті Google мій бізнес перенести до іншої країни

Чи можна точку на карті Google мій бізнес перенести до іншої країни. А чому не спробувати сказав я собі. Вся справа в тому, що ще давно мій знайомий поїхав за океан у США. Працював у компанії, а потім вирішив створити свою. Сайт поки що відкладений, але вирішили насамперед поставити точку Google мій бізнес. І що ви думаєте? Конверт вже відправляємо вдруге з кодом підтвердження, результат нульовий. Коли він був в Україні, мав дві точки на правому та лівому березі Києва. Колись я робив кілька разів таке, і ставив крапку з України в будь-якому місці, попередньо створивши. Але ситуація змінилася, країну змінити не можна, створюйте нову компанію, відповів Google.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Рейтинг зірок пошукової видачі в Google, як зробити швидко