Отримання грошей зі США, з чим я зіткнувся, досвід

Вже не перший рік працюю з клієнтами із США, раніше не було жодних проблем. Найчастіше вони платили через міжнародний платеж. Проблем ніяких був, вони мали реквізити як П.І.Б. телефону та адреси. Я просто вбивав номер та отримував гроші на карту. Які банківські структури писати не хочу, кому треба запитати особисто;) Востаннє в додатку попросило документ відправника, ну додав права водія, фото заздалегідь мені скинули. Зачекав кілька годин і платіж теж пройшов. Востаннє змусив мене перейти до іншого свого банку, і ось чому. Приклав знову скрін прав водія, натиснув відправити. Не вдалося, відправив ще кілька разів, написали платіж забракований. Повеселіло, почав дзвонити на підтримку, мені відповіли що причина у відхиленні платежу Нацбанком, яка до ладу не бачать. Лаятись не став, просто перейшов у додаток іншого банку.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Рейтинг зірок пошукової видачі в Google, як зробити швидко