Як працює гугл мій бізнес в Україні 2023?

Як працює гугл мій бізнес в Україні 2023? Запитань багато від багатьох, хто має точку на карті Google. Ще раз повторюся для тих, хто не в темі. Нові точки створюються, але не показуються , через війну. Відгуки також не відображаються. Особисто на мою точку вже багато написали, я не бачу, мої клієнти на своїх місцях аналогічно. Конверти з підтвердженням на укрпошту не приходять! Так іноді гугл може підтвердити і без коду, але найчастіше це медицина та екстрені служби. Хоча повинен зауважити, раніше мені на 8 рівні експерта Гугл іноді дозволяв створювати крапку без підтвердження. Як він це вирішує, можливо є алгоритми з прив'язкою часу, ip адреси та місця знаходження у геолокації. Перенесення на іншу адресу працює, як ви розумієте, залежить скільки існує місце за часом. Редагування швидко змінюється інформація також у подібних компаній.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Рейтинг зірок пошукової видачі в Google, як зробити швидко