Рік ведення бізнесу під час війни

Рік ведення бізнесу під час війни, та пройшло рівно 365 днів як Росія напала на нашу Українську землю. Для багатьох, хто надає послуги в цей нелегкий час, особливо перші три місяці були дуже важкими. Але життя йде, скажу більше, майже всі мої замовники не втекли з країни і працюють на благо перемоги та бізнесу. Я вдячний, що ці люди в цей важкий рік дають і мені можливість заробити. Не забувають, дзвонять, пишуть у месенджерах. Війна показала, особливо початок хто є хто, витративши купу часу на переклад сайтів у США, не багато дякую. Хоча в принципі я й не вимагав, але деякі вважали навіть за потрібне віддячити. А хтось п'яний не міг навіть зрозуміти, що мені потрібен пароль доступу, для його ж блага ресурсу. Але як кажуть все що не робиться, все на краще.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Рейтинг зірок пошукової видачі в Google, як зробити швидко