Чому я не поїхав із сім'єю за кордон

Чому я не поїхав із сім'єю за кордон, дуже багато моїх знайомих задають мені це питання. Адже в тебе один із дітей інвалід. Тобі треба було виїхати, в країні війна з рішкою, навіщо тобі все це потрібно. Забігаючи назад скажу так куди тільки не запрошували, дружині сказав, що вирішуй, але нікуди не хочу. Три місяці ми були у безпечному місці України та повернулися до рідного міста Києва. Я тут народився і виріс, мої два сини корінні Кияни, і мені в моїх 50 навіть без війни нікуди вже не хочеться на довгий час. Проаналізувавши тих, хто поїхав. Ніхто не звинувачую, кожен вирішує сам. З моїх замовників можна сказати у відсотковому відношенні 90 тут із сім'ями. І це люди яким взагалі є що втрачати.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Рейтинг зірок пошукової видачі в Google, як зробити швидко